АВТО-МОТО СВЯТ

Това е мястото на теми, за които няма други подходящи раздели...

Модератори: mmirro, Weatherman

Потребителски аватар
ASENOV
Мнения: 18650
Регистриран: чет фев 22, 2007 5:58 pm
Местоположение: Русе

Мнение от ASENOV » пет яну 10, 2020 7:19 pm

За да го пуснат като реклама на марката, не го е одобрил само шефа на маркетнговия отдел. Със сигурност шефовете са си направили сметката какво правят, германците не са глупави. Аз пък бих си купил това БМВ, напълно неутрално ми е, даже ме кефи. :wink:

stratega
Мнения: 5399
Регистриран: пон окт 10, 2011 12:33 am
Местоположение: София, ж.к. Борово/ с. Логодаж, Благоевградско, 695 м.н.в.

Мнение от stratega » пет яну 10, 2020 7:40 pm

SKYLINE написа:
пет яну 10, 2020 7:13 pm
Аз не бих си купил БМВ никога , ебаси долната педерастия.
И аз не бих си купил, но просто защото са уникални боклуци като качество, сравнени с други автомобили от този клас :) . А и такава маркетингова стратегия явно идва в знак на отчаяние. Стабилна и уважаваща себе си автомобилна компания не би имала нуждата да вкарва евтини циркаджийски (педе*астки) трикове, за да си продава продукцията.

weather_master
Мнения: 12678
Регистриран: пон май 28, 2007 9:07 am
Местоположение: Sofia/Burgas

Мнение от weather_master » пет яну 10, 2020 7:53 pm

SKYLINE написа:
пет яну 10, 2020 7:13 pm
Аз не бих си купил БМВ никога , ебаси долната педерастия.Само като се замисля , че шефа на маркетинговия отдел го е одобрил това нещо , ми става ясно какви отрепки са в компанията :grin1: Ама то така е като не можеш да измисли нещо ново , почваш тъпотиите , как не са сложили като екстра - един К*Р да излиза от седалката :grin1:
Ами всъщност БМВ са най-добрите коли от германските, а може би и в Европа и Америка. Имат супер сериозни стандарти за всичко, което е в тях. Казвам не само защото съм в индустрията, но и от това, което съм говорил с колеги били в техни проекти. Аз лично също не бих си взел БМВ в България и особено в София. Но ако живеех в Гърция или Испания, щях сериозно да се замисля.

Потребителски аватар
SKYLINE
Мнения: 6743
Регистриран: пет ное 21, 2008 12:40 pm
Местоположение: Варна кв.Левски 77м.н.в.

Мнение от SKYLINE » пет яну 10, 2020 8:12 pm

Като бивш много голям фен на марката и доло горе разбиращ от коли ми е мъчно да гледам как от легендарни коли като , е30, е36, е34 , е39 и дори е46 - здрави , мъжкарски класически автомобили на задно , разпределено тегло 50/50 а бе драйвърска работа , минаха към пласмасови части , много ниско качество на всичко , особенно на електронните модули и кабеляците , отвратителен дизайн и дори вече разчитат на педалски рекламки.Поредното доказателство , че са избягали много от духа на марката и много им куцат нещата в мениджмънта последните 15 години.То това с евтините части и ниското качество , го има при почти всички нови коли , но при тях и при ВАГ групата е трагично при положение какво бяха - Легенди.Иначе ти препоръчвам ако е нова кола да си вземеш Лексус Is или GS , 100 пъти повече кола от съвременно бмв

Потребителски аватар
SKYLINE
Мнения: 6743
Регистриран: пет ное 21, 2008 12:40 pm
Местоположение: Варна кв.Левски 77м.н.в.

Мнение от SKYLINE » съб яну 11, 2020 3:11 pm

Meanwhile in Russia.... :grin1:



Stringmeteo
Site Admin
Мнения: 49437
Регистриран: пон авг 14, 2006 10:51 pm
Местоположение: София, Слатина (Г. Милев-Слатина)
Контакти:

Мнение от Stringmeteo » ср фев 12, 2020 1:11 pm

Какъв е пазарът на употребявани коли у нас през 2019 г.
Средната възраст на предлаганите возила е над 17 години

Потребителски аватар
SKYLINE
Мнения: 6743
Регистриран: пет ное 21, 2008 12:40 pm
Местоположение: Варна кв.Левски 77м.н.в.

Мнение от SKYLINE » ср фев 12, 2020 3:45 pm

Тенденциозна статийка - не виждам какъв е проблема да се карат по-стари коли.Доста по-здрави и прости са , ако са поддържани с почти нищо не се отличават от чисто новите.Просто да се затегне контрола на прегледите , за изгорели газове и за общо състояние а за България и за качеството на горивата и боклука ще се прецеди доста бързо , всичко друго е ала бала лека нощ.Но политиката на Европа най-вече , но не само е да подпомага производителите и да се продават нови коли.Затова се измислят глупости , не заради екология. Голяма част от икономиката на Германия е базирана на това.Ква екология.Кажете ми къде е екологията да се произвеждат малки турбо моторчета с дикретно впръскване - тотална сложнотия и малък ресурс , вместо да се търкаля 25 години една кола , на 10тата няма да става за нищо - това ни очаква в близко бъдеще.Пазара на коли втора ръка ще се свива доста , когато последните здрави коли преди 2010та си приключат ресурса

Stringmeteo
Site Admin
Мнения: 49437
Регистриран: пон авг 14, 2006 10:51 pm
Местоположение: София, Слатина (Г. Милев-Слатина)
Контакти:

Мнение от Stringmeteo » ср фев 12, 2020 4:07 pm

Абе... и твоето мнение е малко тенденциозно ;) . Я сравни един 20-годишен дизеляк и пак дизеляк, но на 5 години, да кажем. А ако сравниш дизеляк на 20 години с бензинова кола на 20 години? А с бензинова кола на 5 години? :hmm: :dontknow: От статията става ясно, че 60% от внасяните стари коли са дизеляци :dontknow: ...

А иначе, да, че не е хубаво ресурсът на коя да е стока да е малък, две мнения няма, особено когато той умишлено се скъсява допълнително. Ама нали цялото ни така наречено "развитие" е вторачено почти единствено в мантрата за икономическия растеж? Устойчиво развитие? Хубаво. Ама докато има устойчиво генериране на боклуци с къс жизнен цикъл (и с програмирано бързо остаряване), трудно ще се стигне до устойчиво развитие, доста по-сигурно (далече не на 100% обаче) е само наличието на боклучав, устойчив "икономически растеж". Да видим само докога ще работи тази уродлива икономическа конструкция, която стои и в основата на така наречения "икономически бум" на Китай между другото. Да видим...

Потребителски аватар
SKYLINE
Мнения: 6743
Регистриран: пет ное 21, 2008 12:40 pm
Местоположение: Варна кв.Левски 77м.н.в.

Мнение от SKYLINE » ср фев 12, 2020 4:23 pm

На 20 години дизел няма да има ДПФ , но всички след 2005та с евро 4 , имат и с нищо не се отличават от най-новите евро 6д , разликата е под 5% За бензиновите също никаква разлика от както има инжекциони и катализатори от 30 години почти.Да не говорим че хората с по-стари коли логично по-нямат пари и карат по-малко км ... Просто ме дразни как се говорят някакви глупости за екология.Производителите отделно ако ИСКАТ може да направят да е лесно да се слагат универсални филтри (и сега може ама по-трудно) ,ако щеш да се въведат яки данъци и такси и колите да са много скъпи ,ако целта е екология , могат да се измислят 1000 неща... така че ако просто се каже в прав текст че това е икономиката , трябва да се продава новото , иначе опастност от рецесия , загуба на работни места и.т.н не бих се издразнил , защото това са си фактите.Едно време когато от ФВ са се излъгали да направят голф 2-ката (една от най-здравите коли в историята) са били на огромна загуба дилърствата по света в продажбата на части и ремонти :laughm: ВЕче в Европа се напълни с нови малолитражки и калинки , основно това карат хората, защото се направи умишлено да е неизходно да карат 2ра ръка по-хубави коли.И новата мода е да се взима на lease , демек нещо като под наем , плащаш си месечната вноска и караш най-новия модел , така и дилърите печелят повече , защото повече хора са навити на тая схема , отколкото да си купят боклук за 40к евро и след 6-7 години да се чудят какво да го правят, то е непродаваемо.Нещата много се измениха в автомобилния свят за последните 15 години , но екология няма

Потребителски аватар
pulipet
Мнения: 69
Регистриран: пет юни 07, 2019 7:44 pm
Местоположение: стамболийски

Мнение от pulipet » ср фев 12, 2020 4:36 pm

карам б7 пасат дизел евро 5....и като почне да регенерира дпф на някой светофар и ако не е загряла,пушеци яко смърди та се не трае...
безмислена технология за мен

Потребителски аватар
SKYLINE
Мнения: 6743
Регистриран: пет ное 21, 2008 12:40 pm
Местоположение: Варна кв.Левски 77м.н.в.

Мнение от SKYLINE » ср фев 12, 2020 4:47 pm

Ако трябва да почнем по-отдалеч за мен дизела е безсмислен за коли , тоя тип ДВГ е идеален за тежки машини , и адаптиран и усъвършенстван за автомобили от германците основно, от 95та насам и истината е че отделя 5 до 10 пъти повече Nox емисии от по-непълно изгаряне спрямо бензина , за това се слага въпросния ДПФ (филтър за сажди) преди катализатора , което си е напълно разбираемо.То не става да искаш да се возиш за 10лв на 100км и един път на 200000км да не извадиш 2000-3000лв за нов дпф , пълно щастие няма.Трябва малко по отгоре да гледаме на нещата.Иначе катализатора е гениално изобретие и разделя азотните и въглеродните окиси , които са най-токсични с над 90% ефективност.Т.е бензинова кола ( или на газ или метан) с катализатор е най-екологичното нещо което може да съществува , който иска да кара дизел с по-малък разход да си плаща за филтрите , не случайно дизеляците са характерни само за Европа , защото тук горивото е най-скъпо и има известна изгода за потребителя (въпреки всичките сложности и простотии в периферията на двигателя), навсякъде по света са извращение.Т.е Германците създадоха и продадоха милиони дизели и сега говорят за екология - е как да стане

Потребителски аватар
FENIX
Мнения: 19417
Регистриран: съб мар 17, 2007 4:37 pm
Местоположение: Сандански - 194/317 м./н./в.

Мнение от FENIX » ср фев 12, 2020 5:06 pm

Моята е А6 2005-та с ДПФ филтър, дизел, евро 4. Ауспусите нямат и грам сажди, абсолютно чисти са, никога не е турлела облаци изгорели газове, освен водни изпарения през ауспуха. Напълно си е ок екологично.
LET IT SNOW, LET IT SNOW....
http://www.youtube.com/watch?v=Z2MbAMLa3oI
http://www.vbox7.com/play:98630119
Уеб камера с панорама от Мелник:
http://weather-webcam.eu/melnik-na-jivo ... idi-webcam

Stringmeteo
Site Admin
Мнения: 49437
Регистриран: пон авг 14, 2006 10:51 pm
Местоположение: София, Слатина (Г. Милев-Слатина)
Контакти:

Мнение от Stringmeteo » ср фев 12, 2020 5:06 pm

SKYLINE написа:
ср фев 12, 2020 4:23 pm
... Едно време когато от ФВ са се излъгали да направят голф 2-ката (една от най-здравите коли в историята) са били на огромна загуба дилърствата по света в продажбата на части и ремонти :laughm: ВЕче в Европа се напълни с нови малолитражки и калинки , основно това карат хората, защото се направи умишлено да е неизходно да карат 2ра ръка по-хубави коли. ...
Е, чак пък загуби заради един здрав модел... :hmm: Не знам, то така или иначе не се очаква кой да е модел да се дъни много в първите 5-10 години, поне преди не се е очаквало. :dontknow: А катастрофи, случайни дефекти и разни други евентуалности така или иначе си има, има също така и много "гъзета", които, стига изобщо да могат да си го позволят по някакъв начин, биха карали винаги кола на под 3-4 години :laughm: . А това с принуждаването на хората да карат нови коли така или иначе е до голяма степен глупост, защото даже и на запад не са чак толкова много тези, които могат да си го позволят съвсем безпроблемно, да не говорим за страни като нашата. Хайде, да кажем, че има известна логика и смисъл (по линията на "дълбокия" замисъл, за който намекваш) даже и в това да се накарат хората да карат колкото може по-нови (макар и пак втора ръка) коли, но всичко пак опира до жизнен стандарт и приоритети в крайна сметка :dontknow: ... Те новите нали не са само малолитражки в крайна сметка? :) Абе, не знам, не съм толкова компетентен за тези неща, но едва ли лесно ще се откажа от схващането за изначално сбъркана икономическа конструкция. Да, до голяма степен (не изцяло :!: ) тя е изкривена и в екологично отношение, но няма как да се очакват чудеса от разум и интелект, когато все се тръгва от мантрата за "растежа". Тя тая мантра става даже ще по-абстрактна и полуабсурдна, когато не се държи сметка какъв сегмент от дадено общество наистина "расте" и доколко е реалистично от този сегмент да се очаква да купува по няколко коли на година (наистина имайки възможност за това), за да осигури лелеяния "растеж" на автомобилния пазар :laughm: :dontknow: ...

А иначе, аз донякъде съм спокоен, защото никой производител няма да си позволи да играе прекалено грубо, правейки например коли, които се чупят яко едва ли не в движение (примерно откъм спирачна система :) ), ясно защо :laughm: . По-скоро се играе "мръсно" на тема дребни нещица, от сорта на ръжда, стареене на пластмасови детайли и аксесоари, измисляне на полуизкуствени стандарти (както и ти спомена) и т.н.... не знам, казах вече, че не съм специалист :dontknow: ...

Потребителски аватар
SKYLINE
Мнения: 6743
Регистриран: пет ное 21, 2008 12:40 pm
Местоположение: Варна кв.Левски 77м.н.в.

Мнение от SKYLINE » ср фев 12, 2020 5:58 pm

Абослютно съм съгласен с теб Стринг , не виждам да си казал нещо различно.Това с еконормите просто си имат лимит, повече да се натиска става глупаво , трябва да се търси решение другаде - няма как нещо което гори да не замърсява изобщо, сега дори на някои от новите коли трябва по гаранция да се налива масло 0w-20 или дори 0w-16 което е почти като вода , само и само да има по-малко съпротивление в мотора и по-малък разход и да покрие стандартите, нищо че дългосрочно пак не е окей, отделно че в новите масла са намалили всякакви добавки от сяра и фосфор за по еко , а те предпазват от износване.Отделно етанола в бензина и дизела и много много още неща с цел по кратък живот , но няма смисъл да задълбаваме.Едно време когато махнаха оловото от бензина , когато смениха фреоните с по-еко варианти, всичко това имаше смисъл до един момент , но от тук нататък да се настиска е безмислено от екологична гледка точка , просто технологиите и материалите си имат лимит и вече се чудят от къде да изтискат и се прекрачва границата на разумното.Сигурен съм че с тия темпове до 10-15 години 2ра ръка кола , ще купуват само някакви запалени фенове или хора с доста пари - някакви колекционерски модели.Дори в по-бедните страни.На 2ра ръка кола - което е хубаво - че можеш да караш готин автомобил за малко пари.След време като стане неизгодно към тия "малко пари" ще добавиш още малко и ще караш нова сапунерка колите няма да спрат да се карат , нито света ще свърши , просто такава е тенденцията.Това вече е факт в Европа , до 10години и тук.А който има кинти в излишък , винаги ще кара каквото му е кеф

misacho
Мнения: 6207
Регистриран: вт ное 09, 2010 9:09 am
Местоположение: Сливен

Мнение от misacho » ср фев 12, 2020 6:48 pm

Нисан алмера 2.2 tdi 2003.На 315 000.Пуши като мина на по-ниска и дам газ,когато някой ми присветва по магистралата.Мед ми става като се изгуби в мъглата. :twisted: И аз искам бензин над 100 коня,ама да гори 5 на сто и плащам 1.80 лв за литър дизел като сега.Дотогава яко пушек.

Отговори

Върни се в “Разни (крими, аварии, голотийки, хумор...)”