Межд в Бмф има страшно много русофили... там приятелчета са ми пращали снимки как капитана има плакат на Путин в каютата и телефона му звъннял с руския химн.А като минали един път покрай руския самолетоносач Адмирал Кузнецов (дето за нищо не става) направо всички се подмокряли от кеф , снимки , ала бала
Така че като знам какви мръднали типове има там и че ходят до Русия постоянно , няма да се очудя да са взели някой лев за да правят такива саботажи.....просто предположение , няма как да съм сигурен , ама като гледам че има и други такива зачестили случаи, отделно котва ще "изтече" и ще се влачи по дъното, без да забележиш, точно никой път...направо си е 99% саботаж
Маргарита Видиновска: Шведският прокурор, водещ разследването за #саботаж срещу кораба на #БМФ, каза лаконично за #Вежен: "много интересен" кораб. Той намеква за #шпионската техника, намерена на борда на предишния арестуван танкер, който беше скъсал отново кабел в Балтийско море. Не е вярно, както твърди БМФ, че времето е било лошо в момента, когато "Вежен" е скъсал с котвата си кабела. Финландските вестници правят връзка с #китайския капитал, финансирал производството в #Китай на кораба, с изпълнение на поръчка за саботаж.
Тая Видиновска по какво е спец че тръгва да прави анализи.Кораб виждала ли е наживо.Ебаси пародията.
Много глупости се изговириха по медиите.
Фактите са: дори да е било лошо времето 4-5 бала, това за 50000 тонен бълкер е нищо , даже няма да го разклати.....
Второ гилотината на котвата няма начин да се скъса или поддаде - абсурд , по-скоро кораба ще се разцепи на две. Отколкото 10см дебело желязо да се скъса.
И трето - ама те не били забелязали - дааааа беее, часове наред влачиш котва със 100 метра верига и не забелязваш - ебахти екипажа , ебахти капитана - лауреати
Шведските власти са си абсолютно в правото да ги задържат и разследват - един от корабите на престъпника Домус Ага..беше хванат и с наркотици в Холандия преди година-две.А в бмф контрабандата попринцип е на всеки кораб
Жалко обаче че когато американците саботираха северен поток - нямаше реакция от европейските власти....нула.Нито от "спецовете" на Дремджиев
Сталин се противопоставя на излизането на България от Оста, за да може да я окупира
"Трагическият парадокс на българския т. нар. народен съд е, че политическият и военният елит е ликвидиран заради обвинението за въвличане на България във войната, въпреки че всячески се е опитвал да избегне войната
- Основната линия на българската външна политика в навечерието и по време на Втората световна война е чрез неутралитет да бъде опазена страната от световния пожар.
- България се присъединява последна към Тристранния пакт под условие, че няма да участва в бойни действия, и условието е прието.
- Български държавници са отвлечени в Москва без дори да е информирано правителствотвото на Отечествения фронт.
- Целта на т.нар народен съд е да бъде ликвидиран елита на нацията, който може да се яви като ядро на съпротива срещу това, което се случва и предстои да си се случи в България.
Таксата, която плащаме на Турция е 9 долара на мегаватчас. Таксата, която България получава за газа, който преминава по нашата инфраструктура е 1-1,5 долара на мегаватчас
БМФ: Получихме документът с който Швеция освобождава кораба Вежен
"Аз бях много огорчен от хората, вкл. политици, които се упражняваха по темата... Радулов, Кирил Петков и Лена Бориславова както плюха и обвиняваха, сега по същия начин да излязат и да се извинят..."
Да бе.. Киро и Лена ще се извинят на куково лято. Нагли плюещи дебили не се извиняват.
Маргарита Видиновска: Шведският прокурор, водещ разследването за #саботаж срещу кораба на #БМФ, каза лаконично за #Вежен: "много интересен" кораб. Той намеква за #шпионската техника, намерена на борда на предишния арестуван танкер, който беше скъсал отново кабел в Балтийско море. Не е вярно, както твърди БМФ, че времето е било лошо в момента, когато "Вежен" е скъсал с котвата си кабела. Финландските вестници правят връзка с #китайския капитал, финансирал производството в #Китай на кораба, с изпълнение на поръчка за саботаж.
Местното обвинение заключи, че котвата му е скъсала кабела, но инцидентът е свързан с комбинация от лошо време, недостатъци на оборудването и лошо мореплаване.
"Виждаме, че котвата е спусната без участието на екипажа", каза старши прокурорът Матс Люнгквист пред Ройтерс. Той добави, че два от трите заключващи механизма, предотвратяващи падането на котвата, са били извън експлоатация за дълъг период от време. Третият е ръчно заключване. "Имаме видео кадри, на които можем да видим как вълна удря ключалката и котвата пада. В този случай можем да кажем - не, това не беше хибридна атака", каза Люнгквист.
Големи експерти се изказват, както винаги при Дремджиев и разбира се винаги са прави
Пак ще напиша обясние за тия, които не са наясно...........
1.Котвата има гилотина (стопер) -голямо желязо , което я законтря
Окей това по някакво чудо се е счупило или не е било спуснато (олигофрения на екипажа)
Въпреки че аз съм бил на 8-10 метра вълни...целия нос на кораба влиза под водата и избива през котвения клюз вода като фонтан нагоре 10 метра...никакъв шанс това нещо да се скъса или поддаде....няма чак толкова усилие там да скъса желязо, въпреки че няколко водонепроницаеми прегради на самия корпус , тогава имаха пукнатини , но гилотина да скъсаш по тоя начин , не съм чувал...Просто котвата се блъска в клюза...ама усилие върху стопера няма.
2.Да речем че е станало някакси...котвата увисва на спирачката, от спирачката до самата котва има не повече от 7-8-10 метра верига...и кво тая спирачка не може да издържи 20 тона...те на въжетата държат по 200 тона..на котвата е още по-корава...добре и тя е била счупена...
3.Имаш шпил....(барабан с електромотор) , който я спуска...добре и той е сгънал
4.Котвата пада....цялата верига 200-300 метра на дълбочина 50 метра...и ти си я влачиш 24 часа без да разбереш , че те тегли на една страна или пък без тя да се скъса....аи сиктир, това и във филмите на Чък Норис го няма
А бе нещо като да отидеш с колата от Варна до София на ръчна , без да забележиш
Но явно рашките са понагласили нещата предварително така че да изглеждат като инцидент..не е много трудно да махнеш гилотината да отпуснеш спирачката , да я оставиш да виси на някой лашинг и като я удари вълната да падне.в нормални обсвоятелства , това е 1 на милион да се случи
И сега след като се доказа , че е инцидент , щетите трябват да ги платят застрахователите - англичаните - двоен удар
Късане на кабели в Балтийско море е нямало от 15 години , сега има 4 случая за няколко месеца, като 2 от тях са на руски кораби...инцидент , кво да правиш
Ето какви малоумници са българите съдени в Лондон за шпионаж в полза на Русия
Всички са си признали вече. Двама без уговорки, а трима твърдят че не знаят какво са правили. Залепи тук едни стикери и вземи едни пари и тъпата патка изпълнява. Може и така да е, което само показва колко са тъпи